ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با مسوولان اتحادیه خدمات دوایی

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه افغانستان، درحالیکه محترمان: خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق و سردار ولی پشتون مشاور ارشد اتاق نیز حضور داشتند، با محترم اسدالله کاکړ رئیس اتحادیه خدمات دوایی و تیم همراه شان ملاقات کرده و پیرامون مشکلات گمرکی شان بحث و تبادل نظر نمود.

محترم کاکړ، خواهان حل مشکلات شان در قسمت شامل سازی لست ادویه در سیستم اسیکودا، طی مراحل اسناد گمرکی در گمرک ننگرهار و کاهش تعرفه گمرکی در بخش دوایی گردیده و از هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان خواست تا در این زمینه با ایشان همکاری نماید.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به رهبری و اعضای اتحادیه خدمدات دوایی، سکتور صحت و عرضه خدمات دوایی باکیفیت و معیاری را برای مردم کشور خیلی مهم خوانده و بر واردات ادویه با کیفیت مطابق استندرد های جهانی و قیمت مناسب آن تاکید ورزید.

معاون اول اتاق، وحدت سکتور خصوصی کشور را زمینه خوبی برای رشد اقتصادی کشور دانسته و عرضه خدمات معیاری و باکیفیت به هموطنان عزیز به وِیژه در سکتور صحت را مهم توصیف کرد. وی، از مسوولان این اتحادیه خواست تا مشکلات شان را به شکل کتبی به اتاق بسپارند، تا اتاق در جهت رفع مشکلات آنان در هماهنگی با ادارات ذیربط حکومتی، گام های عملی را بردارد.

یکشنبه، ۲۹ دلو ۱۴۰۲