ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری با سرپرست سفارت افغانستان در قطر

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری، با محترم محمد نعیم وردک سرپرست سفارت افغانستان در قطر ملاقات کرده و پیرامون همکاری سفارت افغانستان در توسعه تجارت و جلب سرمایه گذاری ها در کشور، بحث و تبادل نظر نمود.

آقای مهمند، در مورد اهمیت توسعه روابط تجارتی میان تاجران افغان و کشور قطر و همچنان فرصت های موجود سرمایه گذاری در افغانستان صحبت نموده و همکاری سفارت افغانستان در قطر را در این راستا مهم خواند. وی، از سرپرست سفارت افغانستان در قطر خواست تا در هماهنگی با وزارت امور خارجه قطر به تاجران افغان زمینه تسهیلات صدور ویزه را مساعد سازد که تاجران علاقمند تجارت و سفر به قطر بتوانند به این کشور سفر نمایند و به همین ترتیب تاجران و سرمایه گذاران قطری را تشویق به سرمایه گذاری های مشترک در افغانستان بنماید.

آقای نعیم وردک، سفر هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به قطر را در راستای توسعه روابط تجاری با این کشور و جلب سرمایه گذاری ها مهم دانست. وی، برگزاری نمایشگاه محصولات افغانی را در جهت معرفی تولیدات افغانستان در قطر با اهمیت توصیف نموده و از همکاری همه جانبه این سفارت در زمینه تدویر نمایشگاه های محصولات و تولیدات افغانی در کشور قطر وعده سپرد. همچنان سرپرست سفارت افغانستان در قطر، تبادل هیات تجاری میان تاجران دو کشور را در جهت توسعه تجارت و سرمایه گذاری های مشترک مهم تلقی نمود.