برخی از واردکنندگان پلاستیک مشکلات شان را با معاون تجارتی اتاق تجارت وسرمایه گذاری مطرح نمودند

محترم خیرالدین مایل احمدی، معاون تجارتی هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری با شماری از تاجران و واردکنندگان رول های پلاستکی،‌ در دفتر مرکزی اتاق دیدار کرده و در رابطه متوقف شدن وسایط حامل کالاهای وارداتی شان در گمرک اسلام قلعه، بلند بودن تعرفه های گمرکی و حل مشکلات ایشان، بحث و گفتگو نمود.

محترم ولید شیرزی نماینده واردکنندگان رول های پلاستیکی، در رابطه به بلند بودن نرخ تعرفه روی محصولات وارداتی شان به کشور معلومات ارائه کرده، گفت: معینیت گمرکات وزارت مالیه بدون هماهنگی قبلی با واردکنندگان رول پلاستیکی نرخ تعرفه گمرکی را از ۱۰ فیصد به ۳۰ فیصد افزایش داده است که باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای تاجران شده است. وی،‌ از رهبری اتاق خواست تا با ایجاد هماهنگی میان تاجران و دوایر ذیربط حکومتی، در قسمت حل مشکل آنان همکاری نماید.

محترم خیرالدین مایل احمدی،‌ ضمن استماع مشکلات واردکنندگان رول پلاستیکی،‌ از همکاری های همیشگی اتاق در جهت رفع موانع سد راه تاجران اطمینان داده و وعده نمود تا موضوع را با معینیت محترم گمرکات شریک ساخته و در زمینه حل آن هر نوع همکاری لازم را انجام خواهد داد.

آقای مایل احمدی،‌ از تاجران و واردکنندگان رول های پلاستیکی تقاضا نمود تا در داخل کشور در بخش تولید رول پلاستیکی سرمایه گذاری نمایند تا با محصولات کشور های منطقه و دنیا رقابت کرده بتواند.