ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری با مسوول برنامه های اقتصادی دفتر یوناما

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان در حالیکه محترم میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق و محترم غلام فاروق مهمند رئیس شرکت مانا نیز حضور داشتند، با خانم دینای بوگاس مسوول برنامه های اقتصادی دفتر یوناما دیدار نموده و پیرامون مشکل انتقالات پولی تاجران، مسائل مرتبط به صدور ویزه برای تاجران کشور و پروژه های زیربنایی بحث و تبادل نظر نمود.

آقای مهمند، ضمن یادآوری از ایجاد شرایط خوب در کشور به ویژه تأمین امنیت سرتاسری، عدم کشت کوکنار و از بین رفتن فساد اداری در ادارات دولتی، سهل سازی انتقالات پولی تاجران در بانک ها را عنصر اساسی برای  رشد تجارت و سرمایه گذاری دانسته و در این قسمت از مسوول برنامه های اقتصادی دفتر یوناما خواست تا در جهت برطرف سازی مشکلات سد راه تاجران همکاری نماید.

محترم مهمند، معیاری سازی خدمات بانکی جهت داد و ستد، تولید انرژی برق، استخراج معادن و برخی مسایل دیگر را برای رشد و انکشاف اقتصادی کشور سرنوشت ساز عنوان کرده و خواستار همکاری های جامعه جهانی در این راستا گردید.

خانم دینای بوگاس، فعالیت های اتاق تجارت وسرمایه گذاری را در جهت بهبود وضعیت کنونی ستوده و از همکاری های همه جانبه خویش در رابطه به مواردی فوق الذکر اطمینان داد.