ملاقات معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با رئیس شرکت سپین زر

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، درحضور داشت محترم محمد انورعارفی معاون پالیسی و تخنیکی هیات عامل اتاق، با محترم اسدالله پوپل رئیس شرکت سپین زر در دفتر مرکزی اتاق دیدن کرده و پیرامون سرمایه گذاری در سکتور های مختلف کشور بحث و گفتگو نمود.

محترم اسدالله پوپل، در رابطه به فعالیت ها، دستاوردها و تاریخچه شرکت سپین زر معلومات مفصل ارائه نموده افزود: این شرکت دارای تجربه کاری با سابقه طولانی در افغانستان داشته و در جریان جنگ های داخلی دریکی از کشورهای همسایه نیز سرمایه گذاری و فعالیت داشته است و اکنون خواهان سرمایه گذاری  مجدد در سکتورهای مختلف به ویژه تولید و پروسس پنبه، ایجاد فابریکه نساجی و تولید انرژی برق درافغانستان می باشد. وی، خواهان همکاری همه جانبه اتاق در قسمت سرمایه گذاری و ایجاد فضای کاری با شرکت مذکور گردید.

آقای مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای پوپل و تیم همراه شان، تأمین امنیت سرتاسری در کشور و ایجاد فضای خوب کاری از سوی دولت برای تاجران را زمینه مناسب برای سرمایه گذاری در افغانستان دانسته و وعده همکاری همه جانبه اتاق را در راستای سرمایه گذاری و ایجاد فضای کاری در همکاری با ارگان های ذیربط، با شرکت مذکور نمود.

دوشنبه، ۶ قوس ۱۴۰۲