نشست انلاین هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری با رئیس اتاق تجارت ازبکستان

محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، درحالیکه محترمان: میروس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل و محمد انورعارفی معاون پالیسی و تخنیکی اتاق نیزحضورداشتند، با محترم بخودیرعبدالرحمانوف رئیس اتاق ازبکستان به گونه انلاین ملاقات کرده و پیرامون روابط تجارتی میان دو کشور بحث و تبادل نظر نمود.

آقای عبدالرحانوف، در رابطه به نمایشگاه و نشست تجارتی میان تاجران دو کشور که قرار است در آینده نزدیک در شهر تاشکند از سوی اتاق تجارت ازبکستان برگزار گردد، معلومات مفصل ارایه کرده و خواهان همکاری همه جانبه اتاق در قسمت تشویق تاجران و سرمایه گذاران افغان دراین نمایشگاه گردید.

محترم خیرالدین مایل، فرصت های موجود تجارت و سرمایه گذاری در کشور، روابط تجاری و دستاورد های جلسات متعدد افغانستان - ازبکستان را طی سالیان متمادی پر اهمیت دانسته و روی توسعه تجارت میان دو کشور تاکید کرده و از همکاری همه جانبه اتاق در تدویر کنفرانس های فوق الذکر اطمینان داد.

محترم میرویس هوتک، از همکاری اتاق در راستای تشویق تاجران و سرمایه گذاران افغان در مسایل فوق اطمینان داده و از هیات رهبری اتاق ازبکستان خواست تا تاجران و سرمایه گذاران ازبیک را تشویق به سرمایه گذاری های مشترک با تاجران افغان بنماید.

شنبه،۶ عقرب ۱۴۰۲