افتتاح شرکت جاکت دوزی و یونیفورم، توسط هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان و محترم عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار اتاق، در مراسم افتتاحیه شرکت کامل فرید اشتراک کرده، تاجران و سرمایه گذاران افغان را تشویق به سرمایه گذاری در کشور نمودند.

محترم محمد داوود ریئس شرکت کامل فرید، ضمن اظهار خوش آمدید به رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، در رابطه به شرکت متذکره معلومات ارائه نموده گفت: شرکت تولید جاکت و یونیفورم کامل فرید، در بخش تولید هرنوع جاکت و یونیفورم فعالیت  را آغاز نموده است که بیشتر از 100 نفر کارگر در بخش های مختلف آن مصروف به کار اند و در آینده پلان توسعه شرکت متذکره روی دست می باشد.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار قدردانی از آغاز کار این شرکت، نقش سکتور های تولیدی را در رشد اقتصادی کشور، اشتغال زایی و کاهش فقر مهم توصیف کرده و از سایر تاجران و سرمایه گذاران خواست تا با استفاده فرصت های خوب فعلی، در عرصه های مختلف تولیدی، در کشور سرمایه گذاری نمایند. وی، وعده حمایت و همکاری همه جانبه اتاق تجارت و سرمایه گذاری را در زمینه حمایت از تولیدات داخلی سرمایه گذاران افغان و توسعه تجارت نمود.

محترم عبدالمتین قلندری، ضمن اظهار تبریکی بابت افتتاح شرکت کامل فرید به رئیس و مسوولان آن، روی ایجاد شرکت های تولیدی برای از بین بردن فقر و بیکاری، و حمایت همه جانبه حکومت از سکتور خصوصی تاکید ورزید.