رئیس سازمان بین المللی کار در افغانستان (ILO)، از نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) دیدن کرد

محترم رامین بهزاد رئیس سازمان بین المللی کار در افغانستان (ILO)،در حالی محترم شفیق الله عطایی رئیس هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان ایشان را همراهی می کرد، از غرفه های که (ILO) حمایت مالی نموده بود و همچنان سایر بخش های نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) دیدن کرد.
 
آقای عطایی، ضمن اظهار خوش آمدید به رئیس سازمان (ILO) در نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح)، پیرامون نمایشگاه متذکره، کنفرانس تواصل تجارتی، سکتورهای اشتراک کننده و محصولات داخلی، معلومات ارایه کرد.
 
محترم رامین بهزاد، در جریان دیدن از نمایشگاه، نشست جداگانه ای نیز با محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی هیات مدیره اتاق داشت که آقای مایل پیرامون موضوعات اقتصادی صحبت نموده، افزود: تازمانی که به رشد اقتصادی افغانستان توجه صورت نگیرد مشکلات مردم پایان نخواهد یافت. وی، حمایت جامعه جهانی را در راستای رشد اقتصادی، کاهش فقر و بیکاری در افغانستان مهم خواند.
 
آقای بهزاد، از اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به خاطر برگزاری این نمایشگاه با شکوه و کنفرانس تواصل تجارتی قدردانی نموده و تدویر همچو نمایشگاه ها را در راستای معرفی محصولات و تولیدات داخلی، رشد تجارت و اقتصاد، تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در افغانستان و اشتغالزایی مهم دانست.