ملاقات معاون تجارتی اتاق و شماری از تاجران کشور با معین عواید و گمرکات وزارت مالیه

محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و شماری از رؤسای اتاق های ولایتی به منظور حل مشکلات تاجران کشور با محترم مولانا محمد ناصر آخوند معین عواید و گمرکات وزارت مالیه و محترم انجنیر عبدالله رئیس عمومی گمرکات ملاقات کرده و در رابطه به مشکلات تاجران بحث و گفتگو نمودند.
 
در نخست محترم مایل احمدی ضمن ابراز خرسندی از همکاری های همیشگی رهبری وزارت مالیه به خصوص مسوولان معینیت عواید و گمرکات در قسمت حل مشکلات تاجران و سرمایه گذاران کشور، پیرامون مشکلات موجود در بخش تعرفه و مراقبت سیار که برای تاجران مشکل ساز شده صحبت نموده و خواهان همکاری معینیت مذکور در زمینه حل مشکلات شان گردید.
 
روسای اتاق های بلخ، جوزجان، اندخوی و تاجران کندز نیز مشکلات شان را در رابطه به تغییرمحصول گمرکی بطری ها از تن به امپیر، بلند رفتن قیمت مبلایل در جهان و پایین نشدن تعرفه بر این جنس و فشار وزارت مالیه بر گزارش ربعوار بیان نموده و خواهان حل این مشکلات گردیدند.
 
معین عواید و گمرکات وزارت مالیه، رئیس عمومی گمرکات و دیگر مسوولان تخنیکی این معینیت بعد از استماع مشکلات مطرح شده از سوی معاون تجارتی اتاق و رؤسای اتاق های ولایتی، اطمینان دادند که در مورد مشکلات و پیشنهادات شان همکاری لازم را انجام خواهند داد.