ملاقات معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با تاجران و سرمایه گذاران ولایت بغلان

محترم محمدیونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، طی سفر شان به ولایت بغلان در حالیکه محترم سید پرویز سادات هوفیانی عضو هیات مدیره اتاق و گل محمد رجب زاده رئیس اتاق کندز ایشان را همراهی می کردند، با تاجران و سرمایه‌ گذاران این ولایت ملاقات کرده ضمن استماع مشکلات شان در رابطه به ایجاد اتاق در ولایت بغلان بحث و گفتگو کرد.
 
 
تاجران ولایت بغلان، تشریف آوری معاون اول اتاق و تیم همراه را به ولایت بغلان خیر مقدم گفته و مشکلات شان را در قسمت بلند بردن کرایه دکاکین دولتی از سوی شاروالی بغلان یادآور شده و از معاون اول اتاق خواستار حل این مشکل در هماهنگی با رهبری ولایت بغلان گردیدند.
 
تاجران و سرمایه گذاران ولایت بغلان ایجاد اتاق تجارت و سرمایه گذاری را ضرورت جدی این ولایت دانسته و از همکاری های همه جانبه خویش در این زمینه اطمینان دادند.
محترم محمد یونس مهمند، از تمامی تاجران این ولایت بابت پذیرایی شان سپاسگزاری کرده وعده سپرد تا با اراکین حکومت محلی ولایت بغلان به منظور حل مشکل شان، صحبت نمایند.
 
محترم مهمند، بغلان را یکی از ولایات مهم، ستراتیژیک، ترانزیتی و دارای ارزش های مهم اقتصادی خواند. وی، از ایجاد اتاق تجارت و سرمایه گذاری در ولایت بغلان خبر داده و از تاجران این ولایت خواست تا در این راستا کمک و همکاری لازم را نمایند.
 
سه شنبه 24 دلو 1402