ملاقات معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با والی سمنگان

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضورداشت محترم گل محمد رجب‌زاده رئیس اتاق کندز، تاجران و سرمایه‌گذاران ولایت سمنگان با مقام محترم ولایت سمنگان ملاقات کرده پیرامون ایجاد اتاق تجارت و سرمایه گذاری در سمنگان، تلاش های اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و حل مشکلات تاجران این ولایت بحث و گفتگو نمود.

آقای مهمند، از سمنگان به عنوان یکی از ولایات زراعتی زون شمال کشور و دارای موقعیت مهم جغرافیایی یادآوری کرده و از تلاش های رهبری حکومت محلی سمنگان در راستای عرضه خدمات و فراهم آوری تسهیلات برای اعضای سکتور خصوصی کشور قدردانی نمود.

محترم مهمند، از تصمیم اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در قسمت ایجاد اتاق ولایتی سمنگان یادآوری کرده، از تاجران و سرمایه گذاران این ولایت خواست تا در جهت ایجاد این اتاق تلاش نمایند. وی، در رابطه به پیداوار زراعتی این ولایت صحبت کرده و از مردم این ولایت خواهان آن شد تا با استفاده از تولیدات داخلی در رشد و توسعه این ولایت نقش شان را ایفا نمایند.

مقام محترم ولایت سمنگان، در رابطه به برنامه های انکشافی این ولایت صحبت کرده و ایجاد اتاق تجارت و سرمایه گذاری در ولایت سمنگان را گامی بسوی توسعه تجارت و تسهیل خدمات تجاری و سرمایه گذاری دانست. وی از همکاری های حکومت محلی سمنگان در تمامی مسایل مرتبط به سکتور خصوصی اطمینان داد.

سه شنبه، 24 دلو 1402