نشست هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با مسوولان اتحادیه سرتاسری صرافان افغانستان

اعضای هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان محترمان: محمد یونس مهمند معاون اول، خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی، خان محمد سرفراز باز رئیس دارالانشاء، خانجان الکوزی و احمد ضیاء عظیمی شینوزاده اعضای هیات مدیره اتاق، میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل و محمد انورعارفی معاون پالیسی و تخنیکی هیات عامل اتاق، طی نشستی که در تالار کنفرانس های اتاق برگزار گردید و تعدادی از رهبری اتاق کابل، رهبری و اعضای جدید اتحادیه سرتاسری صرافان افغانستان نیز حضورداشتند، ضمن اظهار تبریکی بابت گزینش رهبری جدید، از کارکردهای رهبری قبلی این اتحادیه نیز قدردانی به عمل آوردند.

آقای مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به مسوولان این اتحادیه، نقش صرافی ها را در ثبات پولی، توسعه تجارت و رشد اقتصاد کشور مهم دانسته و از تمام مسوولان این اتحادیه خواست تا با اتحاد و اتفاق هم، تسهیلات بیشتری را در قسمت انتقال پول تاجران جهت داد و ستد تجارتی به ویژه در زمینه واردات و صادرات کشور فراهم کنند.
 
آقای مایل، برگزاری انتخابات این اتحادیه و پیروزی رهبری جدید را تبریک گفته و از خدمات ایشان با سکتور خصوصی کشور قدردانی نمود. وی، و از همکاری همه جانبه اتاق با این صنف مهم اطمینان داد.

محترمان خان محمد سرفراز باز و خان جان الکوزی، نیز از کار کرد های این اتحادیه قدردانی نموده و وجیبه ملی این صنف را در ثبات و حفظ ارزش پول افغانی، رشد اقتصادی، ایجاد تسهیلات در انتقال پول تاجران در معاملات تجارتی و رشد سکتور خصوصی مهم عنوان نمودند.

محترم عبدالرحمن زیرک سخنگوی اتحادیه صرافان، از همکاری همیشکی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با این صنف در راستای حل مشکلات تاجران و سرمایه گذاران کشور قدردانی نموده و از تلاش های صنف صرافان در ارائه خدمات بیشتر و بهتر در کشور اطمینان داد.

دوشنبه، ۳ میزان، ۱۴۰۲