نشست مشترک سکتور خصوصی و رهبری اداره امور به منظور ساخت شفاخانه تداوی امراض سرطانی در خوست

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق در حالیکه تاجران، سرمایه گذاران و نمایندگان بخش صحت ولایت خوست ایشان را همراهی میکردند، در جلسه مشترک میان اعضای سکتور خصوصی و نهاد های ذیربط حکومتی که در آن معاون نظارت و پالیسی اداره امور، نمایندگان وزارت های زراعت و مالداری، صحت عامه، شهرسازی ومسکن، محترم داکتر فضل کریم مندوزی رئیس صحت عامه ولایت خوست حضور داشتند، اشتراک کرده و در رابطه به آغاز کار ساخت شفاخانه تداوی امراض سرطانی، استملاک زمین و ترتیب پروپوزل جوابگو بحث و گفتگو نمود.

آقای مهمند، از مردم ولایت خوست بابت اقدام بی سابقه شان در قسمت ساخت شفاخانه تداوی امراض سرطانی سپاسگزاری کرده و در رابطه به نحوه ساخت شفاخانه متذکره، پلان عملیاتی و برخی مسایل مربوط به آن معلومت مفصل ارائه کرد. وی، ساخت چنین شفاخانه را برای بهبود عرضه خدمات صحی در بخش امراض سرطانی با اهمیت دانسته و از ادارات ذیربط حکومتی خواست که در این موضوع گام های عملی را بردارند تا روند ساخت شفاخانه متذکره تسریع گردد.

مقام معاون نظارت و پالیسی اداره امور، اعمار شفاخانه ها و مراکز صحی در کشور را از اولویت برنامه های حکومت عنوان کرده و ساخت چنین شفاخانه را به سود مردم افغانستان و بهبود خدمات صحی در کشور دانست. وی، از همکاری های همه جانبه ادارات ذیربط حکومتی در این زمینه اطمینان داد.

دوشنبه، 27 سنبله 1402