دیدار معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با تاجران ولایت هلمند

محترم محمد یونس مهمند،‌ معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، با محترم یحیی پشتون هلمندی رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری هلمند و تعدادی از تاجران مطرح این ولایت ملاقات کرده و پیرامون مشکلات و پیشنهادات شان بحث و گفتگو نمود.

رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری هلمند و تاجران حاضر در این نشست، مشکلات و پیشنهادات خود را به محترم محمد یونس مهمند مطرح نموده و خواهان همکاری همه جانبه رهبری اتاق در جهت حل مشکلات شان گردیدند. آنان از اتاق خواستند تا در هماهنگی با ارگان های ذیربط حکومتی در راستای اعمار فابریکه پروسس پنبه در این ولایت و همچنان بازاریابی تولیدات آن در خارج از کشور همکاری نماید.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای هلمندی و تاجران همراه ایشان، از فعالیت ها و دستاورد های تاجران ولایت هلمند قدردانی نموده و روی تسریع روند تجارت، معیاری سازی خدمات تجارتی و سرمایه گذاری، تشویق تاجران در جهت صادرات به کشور های منطقه و برخی مسایل دیگر تأکید ورزید .

آقای مهمند، از اعمار فابریکه پروسس پنبه در ولایت هلمند استقبال نموده و خواهان هماهنگی تاجران و سرمایه گذاران هلمند در جهت بهتر شدن روند تجارت و سرمایه گذاری گردیده و از همکاری اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان در قسمت تسهیلات خدمات تجارتی و سرمایه گذاری وعده همکاری همه جانبه نمود.

دو شنبه،‌ 16 اسد 1402