ملاقات سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری با اعضای رهبری اتاق میدان وردگ

محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت محترم احمدضیاء عظیمی شینوزاده عضو هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری، با اعضای هیات رهبری اتاق میدان وردگ و تعدادی از تاجران مطرح آن ولایت ملاقات کرد.

هیات رهبری اتاق میدان – وردک و تاجران این ولایت، در رابطه به مشکلات و فرصت های موجود تجارت و سرمایه گذاری در ولایت میدان وردگ معلومات ارائه کرده و همچنان از برگزاری نمایشگاه در این ولایت خبر داده و از هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان خواستند تا در قسمت ایجاد تسهیلات لازم در زمینه حمایت از تاجران و سرمایه گذاران این ولایت همکاری نماید.

آقای شینوزاده، ولایت میدان وردگ را یکی از ولایات زراعتی در سطح کشور عنوان کرده و از آمادگی تاجران و سرمایه گذاران این ولایت برای برگزاری نمایشگاه بزرگ در آینده نزدیک در این ولایت خبر داد. وی، حمایت و همکاری همه جانبه اتاق مرکز را در برگزاری چنین نمایشگاه بزرگ مهم خواند.

محترم میرویس هوتک، تشریف آوری اعضای هیات رهبری اتاق میدان - وردگ و تاجران آن ولایت را به دفتر اتاق مرکز خیر مقدم گفته و مشکلات آنها را استماع نمود. وی، ضمن تأکید بر حل مشکلات و چالش های موجود تاجران این ولایت، از حمایت و همکاری همه جانبه اتاق مرکز در جهت  برگزاری نمایشگاه در ولایت میدان وردگ اطمینان داد.

چهارشنبه، ۱۱ اسد ۱۴۰۲