هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری از اشتراک هیات تجاری کشور های ترکیه، ترکمنستان و ایران در دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح) قدر دانی کرد

اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به منظور قدردانی از هیات تجاری کشور های ترکیه، ایران و ترکمنستان بابت اشتراک شان در دومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) نشستی را در دفتر مرکزی اتاق برگزار کرد که در آن  محترمان: محمدیونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق، خان محمد سرفراز باز رئیس درالانشای هیات مدیره، خانجان الکوزی عضو هیات مدیره و میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل، هیات تجاری کشور های ترکیه، ایران و ترکمستان،  حضور داشتند.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به هیات تجاری این کشور ها، از اشتراک شان در نمایشگاه امام ابوحنیفه رح قدردانی نموده و روی بهبود روابط تجارتی میان کشور های منطقه و تسریع روند سرمایه گذاری تأکید ورزید.

معاون اول هیات مدیره، از کشور های ترکیه، ایران و ترکمنستان به عنوان کشور های  دوست و با داشتن ارزش های مشترک دینی و فرهنگی یاد آوری کرده و از آنها خواست تا در قسمت تطبیق پروژه های بزرگ در کشور و ایجاد سرمایه گذاری های مشترک همکاری نمایند.

آقای مهمند، ضمن قدردانی از شرکت های ترکی بابت تطبیق پروژه های بزرگ به ویژه تولید انرژی برق، از تلاش های رهبری اتاق در جهت افزایش انتقالات ترانزیتی از طریق افغانستان به آسیا از جمله کشور ترکمنستان اطمینان داد.

محترم خانجان الکوزی، ضمن اظهار خوش آمدید به هیات تجاری کشور های نامبرده، روی توسعه روابط تجارتی با کشور های منطقه تأکید ورزید.

محترم خان محمد سرفراز باز، از کمک های همیشگی کشور های ترکیه، ایران و ترکمنستان به مردم افغانستان در طول سالیان متمادی یادآوری نموده و از این کشور های به عنوان کشور های دوست و برادر یادآوری کرد.

محترم میرویس هوتک، افغانستان را سرزمین فرصت های بیشمار تجارتی توصیف کرد و و از اشتراک هیات تجاری کشور های نامبرده در دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه رح قدر دانی نمود.

نمایندگان کشور های ترکیه، ترکمنستان و ایران، از اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان بابت دعوت شان در دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح) قدردانی و تشکر نموده و در قسمت بازاریابی به محصولات افغانی در کشور های شان اطمینان دادند.

چهارشنبه، 28 سرطان، ۱۴۰۲