مسوولان اتحادیه ها و شرکت های ترانسپورت مسافربری زمینی مشکلات شانرا با هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری مطرح نمودند

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با تعدادی از مسوولان اتحادیه ها و شرکت های ترانسپورت مسافربری زمینی حوزه جنوب و غرب کشور دیدار کرده و پیرامون مشکلات شان بحث و گفتگو نمود.

رؤسای و اعضای اتحادیه ها و شرکت های ترانسپورت مسافربری زمینی، در مورد مشکلات شان خصوصاً انتقال توقف گاه وسایط و بس های مسافربری از ساحه کمپنی واقع غرب شهر کابل به یکی از نقاط دور دست و خارج از شهر که ملکیت شخصی بوده و زمینه خدمات مورد نیاز در آن مساعد نیست، ابراز نارضایتی کرده، گفتند که این تغییر محل باعث بروز مشکلات به مسافرانی می شود، که از راه زمین عازم ولایات جنوب و غرب کشور می گردند. آنان از رهبری اتاق خواستند تا در زمینه رفع مشکل شان از طریق ارگان های ذیربط حکومت همکاری کند.

آقای مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به رؤسای و اعضای اتحادیه ها و شرکت های ترانسپورت مسافربری زمینی و استماع مشکلات ایشان، افزود که اتاق همواره تلاش نموده است تا به مشکلات شرکت های خصوصی در هماهنگی با ادارات حکومتی رسیدگی صورت گیرد. وی، وعده سپرد که مشکل مطرح شده از سوی شرکت های فوق الذکر را با ارگان های ذیربط حکومتی شریک ساخته و در زمینه حل آن نیز هر نوع همکاری لازم را انجام خواهد داد.

چهارشنبه،24 جوزای 1402