ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان با رئیس و اعضای اتحادیه بارچالانی

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضورداشت محترم عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار اتاق، با محترم یوسف حلیم رئیس اتحادیه بارچالانی افغاستان و برخی اعضای این اتحادیه دیدار نمود.
 
آقای حلیم، چالش های موجود در زمینه خدمات بارچالانی را با هیات رهبری اتاق شریک ساخته و خواستار همکاری اتاق در حل مشکلات شان گردید.
محترم محمد یونس مهمند، بعد از استماع مشکلات اتحادیه بارچالانی، در رابطه به رفع چالش های موجود آنان وعده همکاری نموده، گفت: سیستم بارچالانی افغانستان باید تقویت گردیده و مشکلات فراه را این سکتور در همکاری با وزارت صنعت و تجارت حل شود. به همین منظور آقای مهمند، طی تماس تلیفونی با محترم نورالدین عزیزی وزیر صنعت و تجارت، در زمینه حل مشکلات خدمات بارچالانی صحبت نموده و خواستار ملاقات رو در روی جناب وزیر با اعضای اتحادیه بارچالانی گردید.
 
معاون اول هیات مدیره اتاق، در رابطه به اهمیت خط آهن برای انتقال محصولات صحبت کرده افزود: استفاده از خط آهن به منظور انتقال محصولات، میتواند سهولت های بیشتری را برای خدمات بارچالانی به وجود آورد. وی، از رهبری اتحادیه بارچالانی خواست تا با اداره خط آهن روی چگونگی استفاده از این طریق برای انتقال محصولات، ملاقات و هماهنگی نمایند.