نمایندگان اتحادیه واردکنندگان تایر و بطری با رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری ملاقات کرده و پیرامون مشکلات این بخش بحث نمودند

این نشست با حضور داشت محترمان محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره، خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی هیات مدیره اتاق، عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار اتاق و با اشتراک شماری از نمایندگان اتحادیه واردکنندگان تایر در دفتر مرکزی اتاق برگزار گردید.
 
نمایندگان اتحادیه وارد کنندگان تایر پیرامون اخذ جواز برای اتحادیه یاد شده، مشکلات تغییر محصول گمرکی بطری از تن به امپیر، فعال شدن دوباره گمرک سیار، بلند رفتن قیمت مبلایل در سطح دنیا و پایین نشدن تعرفه آن در گمرکات کشور و مشکل گزارش ربعوار صحبت نموده و از رهبری اتاق تقاضا نمودند تا جهت رسیدگی به مشکلات شان در همکاری با ارگان های ذیربط همکاری نماید.
 
محترم محمد یونس مهمند، به مسؤلان اتحادیه مذکور خوش آمدید گفته و پیرامون برنامه های رهبری اتاق در رابطه با تسهیلات ایجاد شده در بخش صادرات و واردات صحبت کرد.
آقای مهمند، در رابطه به مشکلات و پیشنهادات تاجران مذکور وعده نمود که اتاق در قسمت اخذ جواز و حل مشکلات تعرفه های گمرکی و مراقبت سیار که برای تاجران مشکل ساز شده با معینیت عواید و گمرکات وزارت مالیه و ارگان های ذیربط صحبت می نماید.
 
محترم خیرالدین مایل ضمن تایید مشکلات مطرح شده با وارد کنندگان تایر، بطری و مبلایل اطمینان داد که اتاق مشکلات ایشان را یادداشت نموده و موضوعات یاد شده را به زودی در ملاقات با وزیر مالیه کشور شریک خواهد کرد.