آغاز توزیع نان خشک برای هزاران تن از نیازمندان شهرکابل از سوی مجتمع بشیرنوید گروپ و فواد ناصر گروپ

مجتمع بشیرنوید گروپ و فواد ناصر گروپ تحت ریاست نورالدین ذاکر احمدی و فواد احمد احمدی به سلسله کمک های خود به نیازمندان کشور، این بار برای 3000 خانواده مستحق در شهر کابل به مدت یک ماه برای هرخانوار 10 قرص نان خشک 300 گرامه توزیع می نماید.
 
روند توزیع این کمک طی محفلی با حضور داشت محترمان، محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، قاری احسان الله بریال والی ولایت کابل، شیرین آغا سخی رئیس مالی هیات مدیره، انجنیر سید جاوید برهان رئیس روابط بین‌الملل هیات مدیره، مفتی محمد ادریس ناصری معاون والی و صدرالدین تاجیک معاون شاروال کابل، میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق با حضور داشت نمایندگان مجتمع بشیرنوید گروپ و فواد ناصر گروپ در مقر ولایت کابل آغاز گردید.
 
محترم قاری احسان الله بریال والی کابل، از این اقدام بشر دوستانه تاجران کشور در وضعیت فعلی که مردم با مشکلات فراوان مواجه می باشند قدردانی نموده و از سایر تاجران کشور نیز خواست از کمک های خویش به مردم مستحق کشور دریغ نورزند.
 
محترم محمد یونس مهمند، از کمک مجتمع بشیرنوید گروپ و فواد ناصر گروپ به خاطر توزیع این کمک ها و همچنان مقام ولایت و شاروالی کابل به خاطر هماهنگی خوب ایشان در روند توزیع آن سپاسگزاری نموده و ابراز امیدواری کرد که کشور ما روزی در حدی از رشد اقتصادی برسد که دیگر نیازی به این کمک ها وجود نداشته باشد. وی توزیع اینگونه کمک ها را در شرایط فعلی یکی از وجایب سکتور خصوصی دانسته و سایر تاجران و سرمایه گذاران را تشویق نمود تا در کنار رعایت انصاف در فروشات مواد اولیه، از کمک های انسان دوستانه خود به مردم نیازمند کشور نیز دریغ نورزند.