ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با مسوولان سازمان اسلامی امنیت غذایی

محترم ضیاءالدین اچکزی عضو هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، با محترم ایمری یوکسیک و محترم توفیق احمد از مسوولان سازمان اسلامی امنیت غذایی ملاقات کرده و در رابطه به برگزاری کنفرانس تجاری و سرمایه گذاری مرتبط به افغانستان که قرار است در آینده نزدیک توسط سازمان اسلامی امنیت غذایی در شهر فیصل آباد پاکستان برگزار گردد، بحث و تبادل نظر نمودند.

محترم ایمری یوکسیک، در رابطه به کنفرانس تجاری و سرمایه گذاری مرتبط به افغانستان که از سوی سازمان اسلامی امنیت غذایی در پاکستان برگزار میگردد، معلومات مفصل ارائه کرده و از هیات رهبری اتاق خواست تا با این نهاد در هر چه بهتر برگزاری این کنفرانس و اشتراک تاجران و سرمایه گذاران افغان همکاری های لازم را نماید.

محترم ضیاءالدین اچکزی، ضمن اظهار خوش آمدید به مسوولان سازمان متذکره؛ برگزاری چنین کنفرانس بزرگ را در راستای تسریع روند تجارت و سرمایه گذاری در داخل کشور با آهمیت دانسته و از همکاری های رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان اطمینان داد. وی، روی برگزاری چنین کنفرانس ها در داخل افغانستان تأکید کرد.

محترم میرویس هوتک، از مسوولان سازمان اسلامی امنیت غذایی بابت برگزاری چنین کنفرانس بزرگ سپاسگزاری نموده و پیشنهادات مشخص خویش را در رابطه به چگونگی برگزاری کنفرانس نامبرده ارائه کرده و از همکاری اتاق در زمینه اشتراک تاجران و سرمایه گذاران افغان وعده سپرد.

سه شنبه، ۳۱ اسد ۱۴۰۲