دیدار هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری از بخش های کاری نمایشگاه هفته صنعت

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حضور داشت محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق و عبدالصابر لطیفی رئیس نمایشگاه بین المللی افغانستان از بخش های کاری نمایشگاه هفته صنعت که قرار است به تاریخ ۲۳ ثور ۱۴۰۳ سال جاری در شهر کابل برگزار گردد، دیدن نموده و حمایت خویش را از نمایشگاه مذکور اعلام نمود.

آقای مهمند، نمایشگاه هفته صنعت را یکی از نمایشگاه های ملی و بین المللی به سطح منطقه خوانده و از تاجران، سرمایه گذاران، صنعت کاران، شبکه های خدماتی و دیگر سکتورها خواست تا در نمایشگاه مذکور اشتراک ورزیده و تولیدات خویش را به نمایش بگذارند.

معاون اول اتاق، هدف از برگزاری همچو نمایشگاه ها را معرفی تولیدات داخلی، تولید صنعت، دستاوردهای تجارت، ترانزیت و زراعت طی سالیان متمادی خوانده و حمایت خویش را از تولیدات داخلی کشور اعلام نمود.

آقای مهمند، امنیت سرتاسری، منع کشت کوکنار و از بین رفتن فساد اداری را زمینه خوبی برای رشد اقتصاد کشور دانسته و از مسوولان حکومت خواست تا در رفع چالشهای سکتور خصوصی کشور گام های عملی را بردارند.

محترم الکوزی، فرصت های موجود را زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در افغانستان دانسته و از تمام تاجران داخلی و خارجی خواست تا در سکتور های مختلف کشور سرمایه گذاری نمایند.

 

دوشنبه، ۱۳ حمل ۱۴۰۳