ملاقات رئیس عمومی اتاق تجارت وسرمایه گذاری، با رئیس اتاق تجارت قطر

محترم توکل احمدیار رئیس عمومی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضورداشت محترم خان محمد سرفراز باز رئیس دارالانشای هیات مدیره اتاق و تعدادی از تاجران کشور با محترم شیخ خلیفه بن جاسم آل تانی رئیس اتاق تجارت قطر ملاقات کرده و پیرامون توسعه تجارت و همکاری میان اتاق دو کشور بحث و تبادل نظر نمود.

آقای احمدیار، ضمن قدردانی از کشور قطر در زمینه پروسه صلح و تامین ثبات در افغانستان و همچنان کمک های های بشردوستانه و اقصادی آنکشور، افزود که با تامین امنیت و ایجاد صلح، فرصت خوب برای سرمایه گذاری در افغانستان مساعد گردیده است.

محترم احمدیار، در مورد فعالیت های اتاق و همچنان تجارت و سرمایه گذاری های موجود در افغانستان، معلومات مفصل ارائه کرده و از رئیس اتاق قطر دعوت به عمل آورد تا به افغانستان سفر نموده و همچنان سرمایه گذاران قطری را تشویق به سرمایه گذاری بنماید.

آقای بن جاسم آل تانی، از دعوت آقای احمد یار تشکر نموده و با پذیرفتن دعوت ایشان جهت سفر به افغانستان، افزود که در سال روان میلادی یک هیات تجاری را جهت ارزیابی فرصت های موجود تجارت و سرمایه به افغانستان اعزام می نماید. وی با تاکید از تداوم کمک های اقتصادی و بشر دوستانه قطر به کشورما، از همکاری همه جانبه خود در قسمت سرمایه گذاری های قطر در افغانستان نیز اطمینان داد.

شنبه، 25 قوس 1402