نشست انلاین سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری با مسوولان بانک جهانی و نهاد های بین المللی

محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حالیکه مسوولان بانک جهانی و نهاد های (ILO, UNDP, UN)، و همچنان مسوولان دیپارتمنت های روابط بین الملل و انکشاف صادرات و سرمایه گذاری اتاق نیز حضور داشتند، درنشستی انلاین که به منظور حمایت از سکتورهای آسیب دیده در زلزله اخیر ولایت هرات تدویر یافته بود، اشتراک ورزید.

مسوولان بانک جهانی و نهاد های (ILO, UNDP, UN) ، از حمایت و همکاری شان در زمینه رشد مشبثین کوچک و متوسط که در زلزله اخیر ولایت هرات آسیب دیده اند، یاد آور شده  و ازمسوولان هیات رهبری اتاق خواستند، تا در شناسایی سکتور های آسیب پذیر با ایشان همکاری نماید.

محترم میرویس هوتک، در رابطه به خسارات وارده به سکتورخصوصی ناشی از زلزله اخیر هرات معلومات ارائه کرده و هرات را یکی از ولایات بزرگ صنعتی در بخش های مختلف تولیدی به ویژه، صنایع سنگین و خفیف، زعفران، میوه خشک، صنایع دستی، بانکها و ساختمان عنوان کرد.

آقای هوتک، روی برگزاری یک کنفرانس به منظور شناسایی فرصت ها و مشکلات سکتورخصوصی هرات تاکید کرده و همکاری همه جانبه اتاق را در قسمت شناسایی سکتورهای آسیب پذیر با نهاد های بین المللی، وعده سپرد.

چهارشنبه، ۲۲ قوس ۱۴۰۲