ملاقات معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با سرپرست وزارت فواید عامه

محترم محمدیونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با سرپرست محترم وزارت فواید عامه، ملاقات کرده و روی آخرین پیشرفت های کاری در قسمت بازسازی تونل سالنگ و سایر شاهراه های تحت بازسازی، بحث و گفتگو کرده و تلاش های رهبری این وزارت را در راستای بازسازی شاهراه های بزرگ کشور، ستود.

 آقای مهمند، بازسازی شاهراه های کشور به  ویژه شاهراه سالنگ را در جهت رشد اقتصادی کشور، ایجاد تسهیلات در قسمت انتقال کالاها و تسریع روند تجارت مهم خوانده، از همکاری های همه جانبه اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و اعضای سکتور خصوصی کشور، در زمینه تطبیق پروژه های زیربنایی و بازسازی راه های مواصلاتی اطمینان داد. وی، روی افزایش تلاش های این وزارت در ساخت و ساز شاهراه ها به اساس معیار های بین المللی تاکید کرد.

سرپرست وزارت فواید عامه، در رابطه به بازسازی شاهراه سالنگ و پیشرفت های کاری آن معلومات ارائه کرده گفت: کار بازسازی شاهراه سالنگ 95 در صد تکمیل گردیده که به معیار های بین المللی ساخته شده و در آینده نزدیک به بهره برداری سپرده خواهد شد. وی، به معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان اطمینان داد که پروژه های بزرگ در کشور با در نظر داشت ستندردهای جهانی اعمار و بازسازی خواهد گردید.

دوشنبه، 6 قوس 1402