نشست هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری و اعضای سکتورخصوصی با رئیس عواید اداره خط آهن کشور

محترم خیرالدین مایل احمدی معاول تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، محترم محمد داود یوسفزی عضو هیات مدیره و محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، در حالیکه جمعی از تاجران و سرمایه گذاران کشور نیز حضور داشتند، با رئیس محترم عواید اداره خط آهن و تیم همراه شان، در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و پیرامون راه حل های پرداخت مالیات سالهای قبلی بحث و تبادل نظر نمودند.

محترم خیرالدین مایل، ضمن اظهار خوش آمدید به اشتراک کنندگان این نشست، مالیه را یک اصل برای چرخش اقتصادی کشور خوانده و خواهان همکاری رئیس خط آهن در راستای ایجاد تسهیلات بیشتر برای تاجران و سرمایه گذاران کشور و راه حل های مناسب برای پرداخت مالیات، از سوی مسوولان این اداره گردید.

محترم داود یوسفزی و سایر تاجران، مشکلات شانرا در قسمت اخذ مالیات مجدد از سوی اداره مذکور طی سالیان ۱۳۹۵-۱۳۹۶ یادآوری کرده و خواهان همکاری همه جانبه رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و رئیس خط آهن در این زمینه گردیدند.

محترم میرویس هوتک، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را خانه مشترک تمام تاجران وسرمایه گذاران کشور دانسته و از همکاری همه جانبه اتاق در راستای حل مشکلات فوق الذکر اطمینان داد.

رئیس خط آهن، پس از استماع مشکلات تاجران و سرمایه گذاران کشور، اداره خط آهن را یک اداره مستقل عنوان کرده و وعده همکاری همه جانبه خویش را در قسمت حل مشکلات مالیاتی تاجران در هماهنگی با مقامات ذیربط حکومت نمود.

دوشنبه، ۸ عقرب ۱۴۰۲