نشست معاون تجارتی هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری با سفیر و برخی از تاجران ازبکستان

محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت مسوولان دیپارتمنت های روابط عامه، انکشاف صادرات و روابط بین الملل با محترم یادگار خواجه یوف اکه سفیر ازبکستان برای افغانستان و تعدادی از تاجران و سرمایه گذاران این کشور  ملاقات کرده و روی همکاری های تجاری و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر نمود.

آقای مایل احمدی، ضمن اظهار خوش آمدید به سفیر ازبکستان برای افغانستان و تاجران این کشور، ازبکستان را یکی از کشور های دوست، برادر و دارای ارزش های مشترک فرهنگی و دینی خوانده و روی عقد و عملی کردن تفاهم نامه های همکاری در بخش های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور تأکید ورزید.


آقای مایل، از تاجران و سرمایه گذاران کشور ازبکستان خواست تا با در نظرداشت فرصت های موجود در بخش های تجارت، ترانزیت، زراعت و استخراج معادن در افغانستان سرمایه گذاری نمایند.


محترم یادگار خواجه یوف اکه، بعد از استماع صحبت های معاون تجارتی اتاق، از تلاش های اعضای سکتور خصوصی افغانستان در راستای بهبود وضعیت اقتصادی طی دو سال گذاشته قدردانی کرده و روی ایجاد سرمایه گذاری های مشترک میان دو کشور و برداشتن گام های عملی در این راستا تأکید کرد.

شنبه،۴ سنبله ۱۴۰۲