شارژدافیر اتحادیه اروپا از دومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) دیدن کرد

محترمه رفیلا لودیس، شارژدافیر اتحادیه اروپا برای افغانستان در حالیکه محترم توکل احمدیار، رئيس عمومی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق همراهی شان میکرد، از دومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه رح دیدن نموده و برگزاری چنین نمایشگاه بزرگ را که از سوی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به راه انداخته شده است قدردانی  کرد.

محترم توکل احمدیار، بخش های مختلف نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح) را به شارژدافیر اتحادیه اروپا تشریح و معلومات مفصل در زمینه ارائه کرده و از تشریف آوری خانم لودیس به این نمایشگاه سپاسگزاری نمود.

رئيس عمومی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، روی بهبود روابط تجارتی و ایجاد سرمایه گذاری های مشترک در افغانستان تأکید ورزیده و از خانم لودیس خواست تا در زمینه تشویق کشورهای منطقه و جهان در قسمت تحکیم روابط همکاری های همه جانبه نماید.

خانم رفیلا لودیس، ضمن دیدار از بخش ها و سکتور های مختلف در این نمایشگاه، با برخی از غرفه داران و نمایندگان سکتورهای مختلف صحبت نموده و برگزاری همچو نمایشگاه ها را در رشد تولیدات داخلی، توسعه تجارت و ایجاد اشتغال مهم خواند.

پنجشنبه، 25 سرطان 1402