هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری از اشتراک هیات تجاری پاکستان در دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح) قدر دانی کرد

اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به منظور قدردانی از هیات تجاری کشور پاکستان بابت اشتراک شان در دومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) نشستی را در دفتر مرکزی اتاق برگزار کرد که در آن  محترمان: توکل احمدیار رئیس عمومی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار، خانجان الکوزی عضو هیات مدیره و رئیس اتاق مشترک افغان- پاک، میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل، هیات تجاری کشور پاکستان و برخی از تاجران مطرح،  حضور داشتند.

محترم توکل احمدیار، ضمن اظهار خوش آمدید به هیات تجاری کشور پاکستان، از اشتراک شان در نمایشگاه امام ابوحنیفه رح قدردانی نموده و روی بهبود روابط تجارتی میان دو کشور و تسریع روند سرمایه گذاری دو جانبه تأکید ورزید. وی، از کشور پاکستان به عنوان کشور دوست و با داشتن ارزش های مشترک دینی و فرهنگی یاد آوری کرده و از آنها خواست تا در برگزاری نمایشگاه های مشترک میان دو کشور همکاری نمایند.

رئیس عمومی اتاق، از تاجران کشور پاکستان خواست تا در قسمت تسهیل صدور ویزه به تاجران افغان با مقامات ذیربط حکومت پاکستان صحبت نمایند تا خدمات صدور ویزه  تسهیل گردد.

محترم عبدالمتین قلندری، ضمن اظهار خوش آمدید به تاجران کشور پاکستان، فرصت موجوده تجارتی میان دو کشور را تشریح کرده و روی استفاده از این فرصت ها تأکید کرد.

محترم خانجان الکوزی، از سرمایه گذاران پاکستانی خواست تا به منظور بهبود روابط تجارتی و تسریع روند سرمایه گذاری در قسمت برگزاری نمایشگاه ها، در شهرهای بزرگ دو کشور همکاری نمایند.

هیات تجاری پاکستان، از دعوت هیات تجاری پاکستان توسط اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح) سپاسگزاری نموده و در قسمت خدمات صدور ویزه به تاجران افغان وعده سپردند تا موضوع را با اراکین ذیربط حکومت شان شریک سازند.

سه شنبه، ۲۷ سرطان، ۱۴۰۲