ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری با معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرای حکومت

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حالیکه محترم حاجی بهرام رئیس اتحادیه سرتاسری صرافان و برخی از مالکان وسایط نقلیه تناژ بلند نیز حضور داشتند با محترم مولوی محمد کبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرای کشور دیدار کرده و پیرامون مشکلات وسایط نقلیه تناژ بلند، اعمار شفاخانه تداوی امراض سرطانی در ولایت خوست و افزایش صادرات بحث و تبادل نظر نمود.

آقای مهمند، ضمن ارائه معلومات در رابطه به افزایش صادرات کشور طی سال گذشته به ویژه چند ماه اخیر، از پیشرفت کار در زمینه اعمار شفاخانه تداوی امراض سرطانی در ولایت خوست یادآوری کرده و  از سرپرست ریاست الوزرای حکومت خواست تا از این پروژه عام المنفعه حمایت و همکاری نماید.

محترم مهمند، مشکلات موجود ترانسپورتی وسایط تناژ بلند را قابل درک دانسته و روی تجدید نظر طرح موجود وزارت فواید عامه حکومت در قسمت تعیین وزن انتقال این وسایط تأکید ورزیده و خواستار همکاری ایشان در زمینه گردید.

محترم مولوی محمد کبیر، بعد از استماع صحبت های معاون اول هیات مدیره اتاق و برخی از اشتراک کنندگان جلسه، فیصله نمود تا هیاتی را که متشکل از اشخاص مسلکی از وزارت های فواید عامه و ترانسپورت و مالکان موتر های تناژ بلند باشند، تعیین نماید تا به مشکل ایجاد شده راه حل قانونی پیدا گردد.

در این نشست، رئیس اتحادیه سرتاسری صرافان کشور و برخی از موتر داران، به نمایندگی از اشتراک کنندگان مجلس صحبت نموده و مشکلات شان را با رهبری حکوکت شریک ساختند.

شنبه، ۱۳ جوزا ۱۴۰۲