نشست انلاین هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان با مدیران عامل اتاق های ولایتی

محترم محمد یونس مهمند،‌ معاون اول اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، در حالیکه محترمان: خانجان الکوزی عضوی هیات مدیره،‌ میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل و مسوولان دیپارتمنت های مختلف ریاست هیات عامل اتاق نیز حضور داشتند، طی نشست انلاین با مدیران عامل اتاق های ولایتی، پیرامون تدویر نمایشگاه دوم امام ابوحنیفه (ح) بحث وتبادل نظر نمود.

آقای مهمند‌، ضمن سپاسگزاری از تلاش های شبانه روزی مسوولان هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری در مرکز و ولایات، جهت آمادگی برای برگزاری دومین نمایشگاه ملی وبین المللی امام ابوحنیفه(ح)‌،‌ افزود: مسوولان اتاق های ولایتی کوشش نمایند تا در تدویر این نمایشگاه بزرگ تمام تاجران و سرمایه گذاران کوچک و بزرگ،‌ متشبثین و سایر بخش های سکتور خصوصی اشتراک ورزیده و سهم خویش را ایفاء نمایند.

محترم میرویس هوتک، در رابطه به نمایشگاه اول امام ابوحنیفه (ح)‌ و آمادگی برای دومین نمایشگاه آن معلومات ارایه نموده،‌ گفت: ریاست هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان روی یک پلان منظم کار می کند تا بتواند با تجربه از کاستی ها در نمایشگاه اول، دومین نمایشگاه را هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار نماید. وی، در این رابطه طرح ها و پیشنهادات مشخص خود را نیز ارائه داشت.

آقای هوتک،‌ از تمام مدیران عامل اتاق های ولایتی خواست تا اعلانات این نمایشگاه را به تمام تاجران و سرمایه گذاران و‌ سکتورهای تولیدی و خدماتی، منجمله:‌ صحت،‌ زراعت،‌ صنعت، معادن،‌ قالین، صنایع دستی، دوایی، تحصیلات، ساختمان و متشیثین برسانند، تا آنان بتوانند به شکل گسترده در نمایشگاه اشتراک نمایند.