ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری با سرپرست وزارت فواید عامه کشور

محترم محمد یونس مهمند،‌ معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، درحضورداشت محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، با محترم محمدعیسی احسانی سرپرست وزارت فواید عامه ملاقات کرده و پیرامون مشکلات شاهراه های تجارتی بحث وتبادل نظر نمود.

آقای مهمند، در رابطه به مشکلات ایجاد شده برای تاجران و وسایط حامل کالاهای تجارتی در مسیر شاهراه های کشور خصوصاً بابت تخریب شدن بخشی از این شاهراه ها از جمله جاده سالنگ و سایر شاهراه های بزرگ، با محترم محمدعیسی احسانی صحبت نموده و خواهان توجه بیشتر این وزارت در زمینه بازسازی و یا ترمیم این شاهراه ها گردید.

محترم محمدعیسی احسانی، ضمن اظهارخوش آمدید به معاون اول هیات مدیره اتاق و تیم همراه شان و همچنان استماع صحبت های آقای مهمند،‌ وعده نمود که این وزارت در زمینه ترمیم و یا بازسازی این شاهراه تا حد توان تلاش های خود را انجام خواهد داد تا به مشکلات موجود رسیدگی صورت گیرد.

آقای احسانی، در رابطه به باسازی جاده سالنگ و نحوه همکاری سکتورخصوصی نیز با آقای مهمند صحبت نمود که متقابلاً معاون اول هیات مدیره اتاق، آمادگی شرکت های ساختمانی را در راستای بازسازی آن ابراز داشته و یادآور شد که پس از مشورت با شرکت های ساختمانی نظریات شانرا در این راستا با وزارت فواید عامه شریک خواهد ساخت.