نمایشگاه (عالیست افغانیست) در شهر جلال آباد افتتاح شد

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حالیکه محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره، محترم والی ننگرهار، محترم معین وزارت زراعت، محترم میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل، رئیس اتاق صنعت و تجارت ولایت ننگرهار، و برخی از تاجران و سرمایه گذاران کشور نیز حضور داشتند، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تحت عنوان «عالیست افغانیست » در شهر جلال آباد ولایت ننگرهار، اشتراک نمود.

آقای مهمند، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه و همچنان سپاسگزاری از تمام سکتورهای که در تدویر این نمایشگاه سهم فعال داشتند، برگزاری همچو نمایشگاه ها را در رشد اقتصادی و معرفی تولیدات داخلی مهم دانسته و‌ از تعهد اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در جهت حمایت از صنایع تولیدی کشور اطمینان داد. وی، ولایت ننگرهار را از لحاظ تولیدات محصولات زراعتی و موقعیت جغرافیایی مهم و پر اهمیت دانسته و از تمام اعضای سکتورخصوصی کشور خواست تا با حفظ اتحاد و اتفاق خود در رشد اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی کشور سعی و تلاش نمایند.

در نمایشگاه «عالیست افغانیست» به تعداد ۱۲۰ شرکت محصولات دست داشته خویش را در بخش های صنایع دستی، میوه خشک و تازه، سنگ های قیمتی، نوشابه های غیر الکولی، برای سه روز به نمایش میگذارند.