نشست رئیس هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری با مسوولان اتاق تجارت بین الملل

محترم شفیق الله عطایی، رئیس هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، با محترم نیکولاس مسوول مارکیت بین المللی آنلاین اتاق تجارت بین المللی (میریادو) و برخی از همکاران شان، به گونه آنلاین دیدار کرده و پیرامون مارکیت بین المللی آنلاین میریادو، فرصت های موجود و شرایط داد و ستد در آن مارکیت بحث و تبادل نظر نمود.

محترم نیکولاس، در رابطه به مارکیت بین المللی میریادو معلومات ارائه نموده گفت: این مارکیت آنلاین به عنوان نقطه وصل کمپنی های بزرگ در بخش تسریع روند تجارت و سرمایه گذاری جهان از طریق اتاق های ممالک مختلف فعالیت مینماید و در این قسمت تلاش دارد تا چگونه تسهیلات لازم را در زمینه، ایجاد نماید.

آقای نیکولاس، خدمات و بخش های مختلف مارکیت بین المللی آنلاین میرایادو، را تشریح نموده و نقش اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان را جهت معرفی میریادو و چگونگی روند تجارت در این مارکیت برای تاجران و سرمایه گذاران افغان، مهم توصیف کرد.

محترم شفیق الله عطایی، در رابطه به اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، شرایط عضویت و عقد تفاهم نامه های بین المللی معلومات ارائه کرده، مارکیت میریادو را در رشد و توسعه تجارت میان کشور ها مهم دانسته و روی برداشتن گام های عملی تاکید نمود.

آقای عطایی، در رابطه به محصولات داخلی صحبت نموده گفت: افغانستان کشوریست که توانایی تولید محصولات با کیفیت را دارا بوده و قادر به رقابت با محصولات کشور های خارجی میباشد.

رئیس هیات عامل اتاق، مارکیت بین المللی آنلاین میریادو را معرف محصولات افغانی در جهان عنوان نموده و از تعهد خویش مبنی بر تشویق تاجران و سرمایه گذاران در جهت اشتراک در این مارکیت اطمینان داد.

قابل یادآوریست، اعضای اتاق تجارت و سرمایه گذرای افغانستان با اشتراک در این مارکیت آنلاین، می‌توانند با اعضای اتاق های تجارت بین المللی در کشورهای اروپایی و امریکایی وصل شده و به گونه آنلاین تجارت و داد و ستد نمایند.