هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری در دیدار از ولایات زلزله زده، با مسوولان اتاق های ولایتی روی نحوه توزیع کمک های سکتور خصوصی بحث و گفتگو نمودند

هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری افغانستان، محترمان محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره و سلطان محمد صافی معاون سرمایه گذاری هیات مدیره، در حالیکه محترمان: مطیع الله گردیزی مشاور ارشد اتاق، شهبازخان گربز رئیس اتاق خوست، محمد اسلم وزیری معاون اتاق پکتیکا، سیلاب ساحل و نواب امیرزی مسوولان عامل اتاق های خوست و پکتیکا ایشان را در این سفر همراهی می نمودند، از ولایات زلزله زده پکتیا، پکتیکا و خوست دیدن کرده و با مسوولان اتاق های ولایتی روی نیازمندی مردم آسیب دیده و نحوه توزیع کمک های سکتور خصوصی بحث نمودند.
 
هیات رهبری اتاق در این سفر، ضمن دیدار از مناطق آسیب دیده زلزله، با نمایندگان مردم محل و مسوولان محلی این ولایات نیز ملاقات نمودند. ایشان همدردی و غمشریکی هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری افغانستان را با مردم و بزرگان محلات آسیب دیده ابراز داشته و از آمادگی اتاق و سکتور خصوصی در قسمت رسانیدن کمک های اتاق و نحوه آن به مردم متضرر و آسیب دیده در این ولایات اطمینان دادند.
 
مردم و بزرگان محلات متضرر شده با ابزار خرسندی از سفر هیات رهبری اتاق، مشکلات شان از جمله اولویت های مردم را در قسمت اعمار مجدد منازل تخریب شده، اعمار کلینک ها و مراکز عام‌المنفعه بیان داشتند.
محترمان محمد یونس مهمند و سلطان محمد صافی، در دیدارهای جداگانه با مسوولان و کارمندان اتاق های ولایتی فوق‌الذکر، روی مشکلات و پیشنهادات این اتاق ها و تاجران بحث نموده و وعده سپردند که اتاق به مشکلات و پیشنهادات شان رسیدگی خواهد کرد.
 
همچنان اعضای هیات رهبری اتاق، با محترم مولوی شرف‌ الدین رئیس کمیته اضطرار ملاقات کرده و در مورد کمک های سکتور خصوصی و هماهنگی با این کمیته بحث کردند.
به همین ترتیب محترمان محمد یونس مهمند و سلطان محمد صافی، در دیدار با محترم مولوی محبوب شاه قانت قومندان امنیه خوست، روی مشکلات تاجران این ولایت و همکاری ارگان های امنیتی با سکتور خصوصی بحث و تبادل نظر نمودند.