ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری با رئیس شرکت تجارتی و استخراجی امین زونگ

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری، با محترم چین زونگ دونگ رئیس شرکت تجارتی و استخراجی امین زونگ، در حالیکه محترم شیرعلی ځدران رئیس شرکت زمری کیانوال نیز حضور داشت ملاقات کرده و پیرامون سرمایه گذاری در افغانستان و صادرات جلغوزه به کشور چین، بحث و تبادل نظر نمود.
 
آقای زونگ دونگ، در مورد سرمایه گذاری در افغانستان به خصوص در زمینه پروسس و صادرات جلغوزه به کشور چین ابراز علاقمندی نموده و خواهان همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با شرکت مذکور گردید. وی افزود این شرکت قبلاً جلغوزه افغانستان را که به کشور پاکستان صادر میشد، از آن کشور خریداری و به چین انتقال میداد ولی اکنون حاضر است تا جلغوزه افغانستان را در داخل کشور خریداری و مستقیماً به چین انتقال دهد.
 
محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای زونگ دونگ، در مورد فرصت های موجود سرمایه گذاری در افغانستان صحبت کرده و از علاقمندی وی جهت سرمایه گذاری و پروسس جلغوزه و همچنان انتقال آن به کشور چین استقبال نمود. وی هر نوع همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری را در قسمت سرمایه گذاری جهت پروسس جلغوزه و صادرت به کشور چین وعده نمود.