اشتراک هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری در اولین جشنواره ده بهترین برند افغانستان

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق، در اولین جشنواره ده بهترین برند افغانستان که در هوتل انترکانتیننتال کابل توسط کمپنی دیده بان بازار افغانستان با حضورداشت مولوی قدرت الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت و تعدادی از مسوولان حکومتی و اعضای سکتور خصوصی برگزار شده بود، اشتراک و سخنرانی نمودند.
 
محترم محمد یونس مهمند، از تدویر کنندگان این برنامه به ویژه کمپنی دیده بان بازار افغانستان قدردانی نموده و این برنامه را گامی در جهت تشویق شرکت های برتر تولیدی عنوان کرد. وی افزود سکتور خصوصی کشور در اثر حمایت و همکاری امارت اسلامی افغانستان طی هفت ماه اخیر توانست وضعیت اقتصادی کشور را از یک حالت فلج و بحرانی نجات دهد.
 
آقای مهمند، از توجه امارت اسلامی افغانستان در قسمت آغاز پرژه های زیربنایی به خصوص از افتتاح کانال آبیاری قوش تپه در شمال کشور استقبال نموده و آنرا یک اقدام مهم در جهت خود کفایی زراعتی و اشتغالزایی توصیف کرده و آمادگی سکتور خصوصی را در زمینه سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ و زیربنایی ابراز داشت.
 
معاون اول هیات مدیره اتاق، از امارت اسلامی افغانستان خواست تا از سکتور خصوصی افغانستان در جهت رشد اقتصادی کشور حمایت بیشتر نماید. وی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از تمامی تاجران و اعضای سکتور خصوصی خواست با دستگیری از مستمندان و ایجاد کار در حد توان دستگیری نمایند.
 
محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق، نیز از این اقدام کمپنی دیده بان بازار افغانستان به خاطر تحقیق وی در رابطه به ده بهترین تولید کننده داخلی کشور که شامل سکتورهای زعفران، قالین، صنایع پلاستیک، صنعت چوب، الکترونیک و صادرکنندگان میشدند استقبال نموده گفت: این کار می تواند باعث تشویق سکتور خصوصی کشور گردد.
 
سپس هیات رهبری اتاق و معین وزارت صنعت و تجارت بعد از توزیع لوح تقدیر به دریافت کنندگان ده برند بهتر، از نمایشگاهی که در حاشیۀ این برنامه برگزار شده بود، دیدار نمودند.