ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با تاجران و اعضای رهبری اتاق کندهار

محترمان محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق، خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی هیات مدیره، خان محمد سرفراز باز رئیس دارالانشای هیات مدیره، شرین آغا ‏سخی رئیس مالی هیات مدیره، ‏شفیق‌الله ‏عطایی سرپرست ریاست هیات عامل، خانجان الکوزی، احمد ضیاء عظیمی شینو زاده و ضیاءالدین اچکزی اعضای هیات مدیره، عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار، میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل، با محترم محمد صدیق مهمند رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری کندهار، عبدالرحمن زیرک عضو اتحادیه صرافان و تعدادی از تاجران حوزه جنوب کشور در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و ضمن ابراز تبریکی به رئیس جدید اتاق کندهار، پیرامون مشکلات و طرح های شان بحث و تبادل نظر نمودند.
 
محترم محمد صدیق مهمند رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری کندهار، ضمن بیان بعضی از مشکلات تاجران در سطح زون جنوب و اتاق کندهار، خواهان توجه هیات رهبری اتاق مرکز در جهت رسیدگی به مشکلات شان گردید. آقای مهمند، پیشنهاداتی را در قسمت توسعه تجارت و کمک به نیازمندان در سطح کشور و حوزه جنوب ارائه کرد که مورد استقبال هیات رهبری مرکز نیز قرار گرفت.
 
رئیس اتاق کندهار، گفت: ما در نظر داریم تا یک شرکت سهامی واردات و صادرات را در سطح زون جنوب و بعضی از ولایات دیگر ایجاد کنیم که عواید آنرا برای مردم مستحق و نیازمند مساعدت نمائیم. وی افزود: اتاق کندهار خواهان ایجاد یک مکتب مسلکی تجارت در سطح کشور با استندرد های عصری و بین‌المللی می باشد که در این مکاتب بتواند زمینه فراگیری تعلیم را برای فرزندان مردم فقیر و بی بضاعت کشور مساعد سازد و از سایر تاجران نیز خواست تا در عملی سازی این طرح در سطح کشور همکاری کنند.
 
محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق و سایر اعضای هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری مرکز، به هیات رهبری اتاق کندهار و تاجران آن ولایت خوش آمدید گفته و بعد از شنیدن مشکلات رهبری اتاق کندهار و صنف صرافان کشور، محترمان خیرالدین مایل احمدی، خان محمد سرفراز باز و خانجان الکوزی به نوبه خود صحبت نموده وتاکید داشتند که اتاق مرکزی تلاش می نماید تا میان اتاق مرکزی و اتاق های سایر ولایات همکاری وهماهنگی خوب ایجاد گردد تا به مشکلات تاجران و سرمایه گذاران رسیدگی صورت گیرد.
 
رهبری اتاق از طرح ها و پیشنهادات خوب اتاق کندهار استقبال نموده و وعده سپردند که در جهت تطبیق آن هرنوع همکاری ممکن را انجام خواهند داد.