معاون نخست هیات مدیره‌ی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با رئیس و شماری از پیشه وران ولایت قندهار دیدار و ‏گفتگو کرد

محترم محمد یونس مهمند معاون نخست هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، با محترم حاجی شیرآغا رئیس اتاق پیشه وران ولایت قندهار و شمار دیگری از اعضای این اتاق ملاقات کرده و در مورد مشکلات شان بحث نمودند.
 
در این ملاقات، رئیس و اعضای اتاق پیشه وران قندهار، ضمن قدردانی از همکاری های همیشگی اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، مشکلات شان در گمرکات و تصفیه امور مالیاتی را که باعث دلسردی آنان در بخش های مختلف سرمایه گذاری گردیده است با معاون نخست هیات مدیره اتاق مطرح نموده و خواهان همکاری اتاق در رسیدگی به حل مشکلات شان گردیدند.
 
محترم محمد یونس مهمند، پس از اظهار خوش آمدید و شنیدن مشکلات آنان، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را خانه مشترک تمامی اعضای سکتور خصوصی کشور خوانده و نقش پیشه وران و متشبین کوچک را در رشد اقتصاد کشور مهم توصیف کرد. وی وعده نمود که مشکلات موجود آنان را با مسئولان ذیربط حکومت در میان گذاشته و تلاش خواهند نمود تا از جانب حکومت به مشکلات آنان رسیدگی صورت گیرد.