نتایج سروی وضیعت کاروبار افغانستان در نیمه اول سال روان، از سوی اتاق تجارت و سرمایه گذاری اعلام شد

نتایج سروی وضیعت کاروبار افغانستان در نیمه اول سال 1402 خورشیدی در که از سوی دیپارتمنت پالیسی و خدمات انکشاف تجارت اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، راه اندازی و ترتیب گردیده بود در حضورداشت محترمان: خان جان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق، میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل، عبدالسلام کوهی مشاور حقوقی اتاق، جمعی از تاجران وسرمایه گذاران و مسوولان دیپارتمنت های اتاق و در تالار کنفرانس های این اداره اعلام گردید.

محترم خان جان الکوزی، ضمن اظهار خوش آمدید به تاجران و سرمایه گذاران اشتراک کننده در این برنامه، از تلاش های کارمندان هیات عامل بابت راه اندازی سروی متذکره ابراز خرسندی کرده و روی راه اندازی سروی های همه جانبه در آینده نیز تاکید ورزید.

محترم میرویس هوتک، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را حامی سکتور خصوصی عنوان نموده، گفت: خوش بختانه مسوولان سروی اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان در پنج زون و پنج سکتورکه شامل ساختمان، تولیدی، تجارت، زراعت و امنیت میباشد، اعداد و ارقام را جمع آوری کرده که نشان دهنده بهبود وضعیت عمومی در کشور میباشد.

سروی متذکره طی پریزنتیشن معلوماتی و مفصل از سوی محترم عین الله صافی سرپرست آمریت پالیسی و خدمات انکشاف تجارت به تمام تاجران و سرمایه گذاران ارایه گردید. همچنان در رابطه به سروی ارائه شده و جزئیات آن، سوالاتی که از سوی تاجران اشتراک کننده مطرح گردید، پاسخ های مقنع توسط رهبری اتاق و مسوولان هیات عامل داده شد.

یکشنبه، ۱۲ سنبله ۱۴۰۲