نشست آنلاین سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری باجنرال قونسل افغانستان مقیم ممبی هندوستان

محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، طی یک نشست آنلاین در حالیکه جمعی ازمسوولان دیپارتمنت های مختلف اتاق نیز حضور داشتند، با محترمه ذکیه وردک جنرال قونسل افغانستان مقیم شهرممبی هندوستان پیرامون فرصت ها و چالش های موجود تجاری میان دو کشور بحث و تبادل نظر نمود.

آقای هوتک،‌ ضمن ارائه معلومات در مورد دومین نمایشگاه ملی وبین المللی امام ابوحنیفه (رح) و تدویر نمایشگاه صنایع دستی زنان در ولایت بامیان در آینده نزدیک، از جنرال قونسل افغانستان در شهرممبی خواست تا تاجران و سرمایه گذاران افغان و هندی را تشویق یه اشتراک در این نمایشگاه بنماید.

آقای هوتک، از فرصت های موجود و خوب سرمایه گذاری در افغانستان یادآور شده و با اشاره به مشکلات تاجران افغان به ویژه در زمینه اخذ ویزه و یک سلسله مشکلات تجارتی با تاجران هندی در شهر ممبی، خواهان همکاری جنرال قونسل افغانستان در حل مشکلات مذکور گردید.
 
خانم وردک، از تلاش و تعهد خود در جهت حل مشکلات تاجران افغان در شهر ممبی هند وعده سپرده، افزود که در نظر دارد تا به منظور حل مشکلات میان تاجران افغان و هندی نشست های آنلاین را برگزار نموده و در این زمینه از هیچ سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید. وی، در رابطه مشکل دریافت ویزه برای تاجران افغان، گفت: این موضوع را از طریق سفارت افغانستان در دهلی با مقامات هندی شریک ساخته و در زمینه حل مشکل مذکور نیز تلاش خواهد نمود.

چهارشنبه،‌ ۲۱ اسد  ۱۴۰۲