ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با رئیس عمومی گمرکات وزارت مالیه

محترم محمدیونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت محترم حسیب الله گردیزی آمر اجرائیوی اتاق تجارت و سرمایه گذاری پکتیا و تعداد از تاجران آن ولایت با محترم مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات وزارت مالیه ملاقات کرده و در مورد مشکلات گمرکی تاجران پکتیا بحث و تبادل نظر نمود.

آقای مهمند از همکاری های خوب و همیشگی ریاست عمومی گمرکات در زمینه حل مشکلات تاجران در گمرکات کشور سپاسگزاری نموده و خواهان توجه بیشتر آن ریاست در بخش های زیربنایی و تسهیلات به تاجران کشور گردید.

محترم حسیب الله گردیزی، مشکلات عمده تاجران آن ولایت را که شامل (نبود تاسیسات اساسی برای گمرک پکتیا، عدم موجودیت لابراتوار ادویه و مواد غذایی و بعضی مشکلات دیگر) می شد، با ریاست عمومی گمرکات شریک ساخته و خواهان توجه مقامات وزارت محترم مالیه در این زمینه گردید.

محترم مفتی عبدالمتین سعید، ضمن تایید مشکلات تاجران ولایت پکیا، از همکاری ریاست گمرکات در قسمت حل مشکلات مذکور اطمینان داده، افزود که وزارت مالیه بودجه خاصی را در زمینه اعمار تاسیسات زیربنایی گمرک آن ولایت اختصاص داده و به زودی کار آن تکمیل و به بهره برداری سپرده خواهد شد.

‏‎پنج شنبه، 12 اسد ۱۴۰۲