معاون اول هیات مدیره اتاق با سفرای کشورهای ترکیه و پاکستان از دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه بازدید نمودند

سفرای کشور های ترکیه و پاکستان و دیپلوماتان ایران در حالیکه محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان ایشان را همراهی میکرد، از غرفه های مختلف داخلی و خارجی نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) و محصولات و تولیدات آن بازدید کرده و با برخی از غرفه داران صحبت نمودند.
 
محترم محمد یونس مهمند، ضمن تشریح و معرفی بخش های گوناگون و سکتور های محتلف اشتراک کننده در این نمایشگاه نقش اشتراک کشورهای پاکستان، ترکیه و ایران را در قسمت تحکیم روابط تجارتی و معرفی تولیدات آنها مهم توصیف نموده و برگزاری چنین نمایشگاه را، گامی بسوی رشد و توسعه اقتصادی کشور دانست.
 
آقای مهمند، با برخی از غرفه داران و مسوولان شرکت های اشتراک کننده پیرامون مشکلات شان در بخش های تولیدی صحبت نموده و در زمینه حل مشکلات شان از همکاری اتاق اطمینان داد. وی، از مردم خواست تا با استفاده و خریداری محصولات افغانی از تولیدات کشور حمایت و پشتیبانی نمایند.
 
سفرا و دیپلوماتان ارشد کشور های نامبرده از برگزاری چنین نمایشگاه بزرگ استقبال نموده و از همکاری های شان در قسمت بهبود و تسریع روند تجارت، ایجاد سرمایه گذاری های مشترک و برخی مسایل دیگر اطمینان دادند.
 
چهارشنبه، 28 سرطان، 1402