اتاق تجارت و سرمایه گذاری و مرکز نمایشگاه افغانستان از حمایت کنندگان مالی نمایشگاه امام ابو حنیفه (رح) تقدیر نمودند

اتاق تجارت و سرمایه گذاری در همکاری با مرکز نمایشگاه بین المللی افغانستان، از حمایت کنندگان مالی دومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) طی مراسمی که در آن محترمان: محمدیونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق، معین وزارت صنعت و تجارت، خان محمد سرفراز باز رئيس دارالانشای هیات مدیره اتاق، خانجان الکوزی عضو هیات مدیره، هاشف هشام نماینده اقتصادی بنیاد آقا خان و مسوولان شرکت های حمایت کننده حضور داشتند، قدردانی نمود.

محترم محمدیونس مهمند، از رهبری بنیاد آغا خان و مرکز نمایشگاه های بین المللی افغانستان بابت برگزاری مراسمی قدردانی از حمایت کنندگان مالی، سپاسگزاری کرده و از تلاش های تمامی افراد و نهاد ها، در برگزاری چنین نمایشگاه بزرگ ابراز امتنان نمود.

آقای مهمند، ضمن قدردانی از تمامی شرکت های که دومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه رح را حمایت مالی نموده بودند، روی تسریع روند تجارت با کشور های منطقه و جهان و ایجاد سرمایه گذاری های مشترک تأکید ورزید.

معین محترم وزارت صنعت و تجارت، از برگزاری چنین نمایشگاه بزرگ که از سوی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به راه انداخته شده استقبال کرده و نقش این نمایشگاه را در معرفی تولیدات داخلی و بهبود روند تجارت و سرمایه گذاری مهم توصیف کرد.

محترم خانجان الکوزی، از تمامی کسانیکه در راستای برگزاری نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه رح تلاش کرده اند، قدر دانی کرده و از ادارات ذیربط حکومتی خواست تا در تأمین امنیت تاجران  و سرمایه گذاران کشور مانند همیشه تلاش نمایند.

محترم هاشف هشام، از تدویر دومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) تو سط اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و همچنان اسپانسر کنندگان مالی آن قدردانی به عمل آورد.

شنبه، ۳۱ سرطان ۱۴۰۲