نشست رهبری اتاق تجارت و سرمایه گزاری با هیات تجاری جهموری اسلامی ایران

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گزاری افغانستان، در حضورداشت محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، رئیس و معاون نمایشگاه بین المللی و مسوولان دیپارتمنت روابط بین الملل، عامه و اداری اتاق با محترم تقدسی نژاد رئیس شرکت نمایشگاه های بین‌الملل ایران و معاون شهردار تهران و همچنان تیم همراه ایشان که متشکل از تاجران و سرمایه گذاران ایرانی بودند، در تالار نمایشگاه بین‌المللی دیدار کرده و پیرامون توسعه تجارت و تدویر نمایشگاه های مشترک بحث و تبادل نظر نمود.

آقای تقدسی نژاد، از علاقمندی تاجران و سرمایه گذاران ایران در زمینه توسعه تجارت میان دو کشور و برگزاری یک نمایشگاه مشترک و بزرگ در افغانستان یادآور شده و خواهان همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری در قمست تدویر این نمایشگاه گردید. وی نقش تدویر نمایشگاه های بزرگ را در بازاریابی تولیدات، توسعه تجارت و اقتصاد کشورها مهم توصیف کرده و آمادگی خود را در زمینه امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت نمایشگاه های بین‌الملل ایران با اتاق تجارت و سرمایه گزاری افغانستان، ابراز داشت.

 آقای مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای تقدسی نژاد و هیات همراه ایشان، در رابطه فعالیت های اتاق تجارت و سرمایه گزاری افغانستان، برگزاری دومین نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح)، فرصت های موجود سرمایه گذاری در افغانستان و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی رخت که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، صحبت نموده و خواهان اشتراک تاجران و سرمایه گذاران ایرانی در نمایشگاه مذکور گردید.

در ختم این نشست، آقای تقدسی نژاد و تیم همراه ایشان، در حالیکه محترم محمد یونس مهمند و محترم میرویس هوتک ایشان را همراهی می کردند، از نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح)، غرفه ها و تولیدات داخلی کشور دیدن نمودند.

شنبه 31 سرطان 1402