بازسازی شاهراه کابل- کندهار از ساحه ارغندی الی بازار درانی آغاز شد

کار بازسازی اساسی شاهراه کابل- کندهار از ساحه ارغندی الی بازار درانی طی مراسمی افتتاحیه که در آن مقامات عالیرتبه حکومتی، محترم محمدیونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و برخی از بزرگان منطقه حضور داشتند، آغاز گردید.

محترم محمدیونس مهمند، از شاهراه کابل-کندهار به عنوان وصل کننده مرکز و ولایات جنوب غربی و یکی از با اهمیت ترین شاهراه ها در سطح کشور یادآوری کرد که بازسازی اساسی این شاهراه باعث ایجاد سهولت زیاد به رفت و آمد مریضان، مسافران و حمل و نقل محصولات زراعتی از قبیل میوه جات تازه میگردد.

آقای مهمند، از مقام معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا، بابت تطبیق چنین پروژه های بزرگ قدردانی کرده و از همکاری اعضای سکتور خصوصی کشور در تطبیق چنین پروژه ها اطمینان داد. وی، از افزایش صادرات کشور طی چند ماه گذشته خبر داد که به گفته وی، "بهبود وضعیت شاهراه ها باعث افزایش بیشتر صادرات کشور خواهد گردید."

معاون اول هیات مدیره اتاق، از مسوولان شرکت های قراردادی این پروژه بزرگ خواست تا در بازسازی این شاهراه ها صداقت و ایمانداری را پیشه خویش قرار داده و با هماهنگی میان یکدیگر کار کنند.

این پروژه به مسافه ۲۷ کیلو متر از منطقه ارغندی الی بازار درانی ولایت میدان وردک به شکل معیاری بازسازی می‌گردد.

شنبه، ۲۴ سرطان ۱۴۰۲