نشست هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با جمعی کارمندان هیات عامل

هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، محترمان: خان محمد سرفراز باز، رئیس دارالانشای هیات مدیره اتاق، خانجان الکوزی، عضوی هیات مدیره اتاق و  میرویس هوتک، سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، طی نشستی با تمامی کارمندان اتاق مرکز، ضمن اظهار تبریکی به مناسب عید سعید اضحی، در رابطه به برگزاری دومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) صحبت نموده و در زمینه بهتر برگزاری آن هدایات لازم را دادند.

محترم میرویس هوتک، عید سعید اضحی را به کارمندان اتاق تبریک و تهنیت گفته، در رابطه به پیشرفت های کاری و برنامه های آینده برگزاری دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح) معلومات ارائه نموده و از آمادگی های لازم کارمندان اتاق در جهت تدویر این نمایشگاه به هیات رهبری اتاق، اطمینان داد.

محترم خان محمد سرفراز باز، ضمن اظهار تبریکی عید سعید قربان به تمامی کارمندان اتاق، از تلاش های دیپارتمنت های ذیربط و کارمندان اتاق در قسمت برگزاری نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح) قدردانی کرده و روی هماهنگی های بیشتر در جهت هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن نمایشگاه مذکور تأکید ورزید.

محترم خانجان الکوزی، نقش نمایشگاه ها را در رشد و توسعه اقتصاد کشور به ویژه معرفی تولیدات داخلی ارزنده تلقی کرده و از تمامی کارمندان اتاق خواست تا بیشتر تلاش نمایند تا دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح) که بدون شک بزرگترین نمایشگاه در کشور خواهد بود، بدون کمی و کاستی و باشکوه برگزار شود.

بعد از ختم این نشست، هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، از ساحه نمایشگاه بازدید نموده، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت کاری و آمادگی لازم برای برگزاری دومین نمایشگاه امام ابوحنیفه (رح)، در زمینه بهتر و باشکوهتر برگزاری نمایشگاه مذکور، هدایات لازم را دادند.