دیدار معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری با کفیل مقام ولایت ننگرهار

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان طی سفر کاری خویش به ولایت ننگرهار با کفیل مقام این ولایت دیدار کرده و در رابطه به فرصت ها، چالش ها و مشکلات موجود در بخش های تجارت، سرمایه گذاری، صنعت و زراعت بحث و تبادل نظر نمود.

معاون اول هیات مدیره اتاق، ولایت ننگرهار را یکی از ولایات استراتیژیک از نگاه موقعیت جغرافیوی و دارای پیداوار زراعتی  در سطح کشور خوانده و روی میکانیزه شدن زراعت و معیاری سازی خدمات ترانزیتی این ولایت تاکید ورزید.

آقای مهمند، از تلاش های رهبری حکومت در زمینه ایجاد تسهیلات لازم به تاجران و سرمایه گذاران کشور استقبال نموده و از رهبری حکومت محلی این ولایت خواست تا در زمینه تجارت و سرمایه گذاری تسهیلات بیشتر را فراهم سازد.

کفیل مقام ولایت ننگرهار، تشریف آوری معاون اول هیات مدیره اتاق را به این ولایت خیر مقدم گفته و از تلاش های رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در جهت رشد تجارت و تشویق سرمایه گذاری های داخلی و خارجی استقبال نمود. وی، از همکاری های حکومت محلی این ولایت در راستای حمایت از سکتور خصوصی کشور و تسهیل خدمات لازم وعده سپرد.

پنجشنبه، ۱ سرطان ۱۴۰۲