دیدار هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با مسوول برنامه های دفتر NEI

محترم خان جان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حالیکه محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق و مسوولان دیپارتمنت های انکشاف و صادرات و روابط با دولت نیز حضور داشتند، با محترم نثار احمد مسوول برنامه های دفتر NEI  دیدار نموده و پیرامون همکاری های مشترک بحث و گفتگو نمود.

آقای الکوزی، همکاری های مشترک میان اتاق و موسسه NEI  را در راستای ایجاد اشتغال، رشد صادرات، ارتقای ظرفیت کارمندان شرکت های پروسس اموال صادراتی، شناسایی متشبثین کوچک و دیگر مسایل مرتبط به آن را نیاز اساسی دانسته و از همکاری همه جانبه اتاق دراین زمینه اطمینان داد.

آقای نثار احمد،‌ ضمن ابراز قدردانی از همکاری همه جانبه اتاق با این موسسه، از رهبری اتاق خواست تا در شناسایی متشبثین زنان و متشبثین کوچک و متوسط با این اداره همکاری نماید تا NEI بتواند ایشان را در روند تجارت همکاری مالی نماید.

محترم میرویس هوتک، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای نثار احمد و تیم همراه شان، در رابطه به دستاوردها و فعالیت های اتاق معلومات مفصل ارایه کرده افزود: ایجاب می کند که یک تفاهمنامه همکاری میان اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان و دفتر NEI به امضا رسد تا بتوانیم به همکاری یکدیگر در تسریع روند تجارت و حمایت از متشبثین کوچک و متوسط و سایر موارد گام های مؤثری را برداریم.

چهار شنبه، ۱۷ جوزا ۱۴۰۲