نشست هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با اراکین بلند پایه حکومتی

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان نشستی را به منظور شریک سازی مشکلات واردکنندگان موتر های دست راست با اراکین ذیربط حکومتی برگزار نمود که در آن محترم نورالدین عزیزی،‌ وزیر صنعت و تجارت، محترم سعید معین گمرکات وزارت مالیه، محترم خان محمد سرفراز باز رئيس دارالانشای هیات مدیره اتاق، محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره، محترم احمدشاه حکیمی معاون اول هیات مدیره اتاق کابل و برخی از تاجران و وارد کنندگان موتر های دست راست حضور داشتند.

معاون اول هیات مدیره اتاق، تشریف آوری وزیر صنعت و تجارت، معین گمرکات و اعضای سکتور خصوصی کشور را خیر مقدم گفته و در رابطه به مشکلات موجود تاجران موتر های دست راست صحبت نموده گفت: تاجران موتر های دست راست از ۳۵ سال بدینسو در این راستا فعالیت دارند که برای ده ها هزار نفر به شکل مستقیم و غیر مستقیم فرصت کار ایجاد گردیده است.

آقای مهمند، روی تمدید زمان در زمینه واردات و توزیع ستیکر به موتر های نامبرده تاکید ورزیده و این را به مثابه حمایت و تشویق تاجران و وارکنندگان کشور دانست.

محترم نورالدین عزیزی،‌ بعد از استماع صحبت های هیات رهبری اتاق و تاجران وارکننده موتر، وعده سپرد که در زمینه حل مشکلات یاد شده در هماهنگی با سایر ارگان های ذیربط حکومتی، همکاری لازم را انجام خواهد داد.

یکشنبه، ۱۴ جوزا ۱۴۰۲